The wings of flies, gentlemen, represent the aerial power of the psychic faculties.
Смотрю на оформление бутылки и думаю: что за придурки такое придумали? А потом читаю: Country: Russia.
Из комментов (где не могли не упомянуть 50 оттенков):
- Low class, tasteless, unimaginative and not sexy. But more importantly - Lacks any understanding of stated target consumer. Would do much better in a demographic 24-35yr males, who live alone or with their parents.
- Nah, it's niche marketing. I mean, there are a million and 1 "cute" bottles of alcohol whose target is young women, a million and 2 "sexy" bottles of alcohol whose target is young women... this is the only kinky bottle I've ever seen though. And after the mainstream success of that 50 Shades, do you really still believe there is no market for this sort of thing among women? You should probably reconsider.
здесь:
www.packagingoftheworld.com/2014/02/bliss-fruit...
шедевры русского дизайна
Из комментов (где не могли не упомянуть 50 оттенков):
- Low class, tasteless, unimaginative and not sexy. But more importantly - Lacks any understanding of stated target consumer. Would do much better in a demographic 24-35yr males, who live alone or with their parents.
- Nah, it's niche marketing. I mean, there are a million and 1 "cute" bottles of alcohol whose target is young women, a million and 2 "sexy" bottles of alcohol whose target is young women... this is the only kinky bottle I've ever seen though. And after the mainstream success of that 50 Shades, do you really still believe there is no market for this sort of thing among women? You should probably reconsider.
здесь:
www.packagingoftheworld.com/2014/02/bliss-fruit...
шедевры русского дизайна
School: British Higher School of Art and Design of Moscow
в описании не ясно, но судя по другим работам на сайте там большинство реальных действующих проектов.
в любом случае иллюстрации мне нравятся. и да, это больше похоже на нишевой продукт )
только обычно такие картинки нравятся в том возрасте, когда продажа алкоголя по закону еще запрещена
в том то и дело. но основная мысль дизайнера как раз в том, что такое нравится женщинам, которые читают 50 оттенков.
такое оформление у меня не вызывает ассоциаций с новыми впечатлениями. скорее как рекламный плакат в некий закрытый клуб